Кошик
380 відгуків
+380 (66) 015-45-90
Магазин ювелірних виробів від виробника "Lotos-shop"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення й обмін ювелірних прикрас Згідно з законодавством України, а саме Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. No 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 07.12.2005 року, ювелірні вироби входять до перелік товарів, обміну та повернення не підлягають.Однако ми розуміємо, що купівля ювелірних прикрас на сайті істотно відрізняється від купівлі у звичайному магазині. У покупця немає можливості поміряти виріб і подивитися, який він має вигляд на ньому. Тому миppуємо нашим покупцям на зустріч і надаємо можливість обміну ювелірних виробів без коштовного каміння на виріб аналогічної якості. Ці правила діють в інтернет-магазині Lotos shop Впродовж 14 днів від дня купівлі ми надаємо можливість обміну Вашого ювелірного виробу на виріб аналогічної якості за дотримання таких умов: • виріб не має слідів пошкодження та використання; • виріб не змінив свої властивості через неслухняні умови експлуатації; • неушкоджена та наявна заводська бирка; • вартість обраної на обмін прикраси має бути не меншою від вартості купленого виробу. Як поміняти? Доставка під час повернення товару належної якості оплачує покупець. Доставка в разі повернення товару неналежної якості оплачує продавець. Обмінювати придбаний виріб можна впродовж 14 днів із моменту купівлі в інтернет-магазині Lotos-shop Всі питання, пов'язані з оформленням обміну, можете з'ясувати, зателефонувавши за номером 066-015-45-90 або написати нам (Viber, Whatsapp, Telegram) або пишіть нам на пошту stepinlife777@gmail.com.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner